احمدی زاد، آرمان؛ ورمقانی، مریم؛ کفچه، پرویز. (1396). تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 9(7)، 197-224.
اسدی، زهرا؛ قاسمی، حمید؛ صابونچی، رضا. (1400). شناسایی عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی از طریق رسانهها با چارچوب تبلیغاتی AIDAR ، پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 13(4)، 39-54.
جاوید، مجید؛ نقی پور، بهنام؛ الماسی، حسن. (1394). گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان. مطالعات مدیریت ورزشی, 7(32)، 13-32.
جوادی، نرگس؛ سیف الهی، عباس؛ عزیزیان کهن، نسرین. (1401). بررسی نقش رسانه های اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر اردبیل، دومین همایش ملی پژوهش های میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت، تهران.
خسروی پور، الهام. (1401). توسعه گردشگری پایدار در دوران پس از کرونا کنفرانس ملی توسعه گردشگری در ایران; پشتیبانی و رفع موانع، هسته پژوهشی گردشگری دانشگاه گیلان.
رضایی علی، احسان؛ اعظمی، محسن. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ارتقاء و توسعه صنعت گردشگری همدان. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری، 5(16)، 25-35.
رضوانی، مهران؛ سیدامیری، نادر؛ میرزایی، بهنام. (1399). شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکههای اجتماعی بر خلق ارزش مشترک(مورد مطالعه: صنعت استارتاپهای گردشگری). پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 12(23)، 211-238.
سبحانی، عباس؛ اندام، رضا؛ بحرالعلوم، حسن؛ فرجی، رسول. (1399). بررسی نقش مدیریت و برنامهریزی در مدیریت امنیت گردشگری ورزشی. مدیریت منابع انسانی در ورزش, 7(2), 313-329. Doi: 10.22044/shm.2019.8689.2034
سعیده زرآبادی، زهرا سادات؛ عبداله، بهار. (1392). ارزیابی عوامل موثر در توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد چابهار با بهره گیری از روش فرایند تحلیل شبکه ای (ANP). معماری و شهرسازی ایران، 4(2)، 37-48. doi: 10.30475/isau.2014.61973
شیرشمسی، عبدالمهدی؛ میرابی، وحیدرضا؛ حسن پور، اسماعیل؛ رنجبر، محمدحسین. (1402). طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد). گردشگری و توسعه، 12(2)، 67-85. doi: 10.22034/jtd.2022.321714.2543
علیزاده، رضا؛ درفشی، خهبات؛ مسائلی، ارشک . (1403). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری طبیعت مبنا با رویکرد آیندهپژوهی و روش بهترین - بدترین معیار (مطالعه موردی: استان یزد). گردشگری و توسعه, 13(2), 55-72.
فراهانی، زهرا؛ سیدجوادین، سید رضا . (1401). تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب). فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 11(2)، 50-58. doi: 10.30473/arsm.2022.61397.3590
مصطفایی، جواد؛ فرزان، فرزام؛ هنرور، افشار . (1400). مرور نظاممند مطالعات حوزۀ گردشگری ورزشی در ایران. گردشگری و توسعه، 10(2)، 231-250. doi: 10.22034/jtd.2020.224654.2006
موحد، علی؛ امانپور، سعید؛ نادری، کاوه . (1391). بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)، (مطالعه موردی؛ شهر کرمانشاه)، .برنامه ریزی فضایی، 1(3)، 17-36.
موسوی، رضا؛ امیدی نجف آبادی، مریم؛ میردامادی، مهدی؛ فرج الله حسینی، سیدجمال . (1400). الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 16(55)، 257-299. doi: 10.22054/tms.2021.60102.2533
میرفخرالدینی، فائزه السادات؛ میرفخرالدینی، سید حیدر؛ مالکی نژاد، پوریا . (1403). چالشهای استقرار بلاکچین در زنجیره تأمین خدمات گردشگری. گردشگری و توسعه, 13(2), 73-89. doi: 10.22034/jtd.2024.422729.2847
والکی، شیدا؛ امیرحسینی، سید احسان؛ پیرزاد، علی. (1399). شناسایی عوامل مؤثر بر گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران. فصلنامه علمی برنامه ریزی منطقه ای، 10(39)، 49-60.
Andersen, I. M. V., Blichfeldt, B. S., & Liburd, J. J. (2018). Sustainability in coastal tourism development: an example from Denmark. Current Issues in Tourism, 21(12), 1329-1336.
Arulmozhi, S. J., & Vinayagamoorthi, G. (2019). Marketing sport tourism in India. Advance and Innovative Research, 6(2), 23-27.
Chen, Z., Li, S., Wu, Q., Wu, Z., & Xin, S. (2023). The decision-making determinants of sport tourists: a meta-analysis. Current Issues in Tourism, 26(12), 1894–1914.
Coutinho, D., Sousa, B., & Fernandes, P. O. (2021, June). The role of e-marketing as in specific contexts of sports tourism. In 2021 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) (pp. 1-5). IEEE.
Ďaďová, I., & Soviar, J. (2021). The application of online marketing tools in marketing communication of the entities with the tourism offer in 2020 in Slovakia. Transportation Research Procedia, 55(4), pp: 1791-1799.
Daniel C.F, Tennille J.B. (2007). The role of Socio-Psychological and Culture education motive in marketing international sport Tourism: A Cross-Cultural Perspective, Tourism Management, (28)806-819.
Getz, D. (2018). Event tourism: Definition, evolution, and research, Tourism Management, 2018. 29, 403–428.
Labanauskaitė, D., Fiore, M., & Stašys, R. (2020). Use of E-marketing tools as communication management in the tourism industry. Tourism Management Perspectives, 34, 100652.pp: 1-8.
Moradi, E., Ehsani, M., Saffari, M. and Norouzi Seyed Hosseini, R. (2023). "How can destination competitiveness play an essential role in small island sports tourism development? Integrated ISM-MICMAC modelling of key factors", Journal of Hospitality and Tourism Insights, 6(3). 1222-1252.
Rahayu, T., & Wahyudi, A. (2024). Analysis of the potential of natural resources sports tourism in sanggau district. Journal of Physical Education and Sports, 13(1), 48-56.
Ramadhani, R., Suswanta, S., & Shaddiq, S. (2021). E-Marketing of village tourism development strategy (Case study in the tourist village puncak sosok). Journal of Robotics and Control (JRC), 2(2), 72-77.
Ramaj-Desku, B., & Ukaj, F. (2021). The E-Marketing Strategy Process in the Tourism Industry-Case Study Kosovo and Albania. Journal of Information and Organizational Sciences, 45(1), 137- 169.
Senggao region. Journal of Physical Education and Sports, 13(1), 48-56.
Shao, C. (2012). Effectuation versus causation in entrepreneurial decision-making in Chinese context: Consideration of impact of family business background and gender (Master's thesis, University of Twente).
Vasmat, Tal. Vasmat, Dist. hingoli. (2019). “Sport-tourism development in kokan and western ghats: constraints and possibilities”. physical education, 9(9), doi:10.36106/ijar
Yang. J, Wei Lo. H, Chao. C, Shen. C and Chin-Cheng Yang. (2020). Establishing a Sustainable Sports Tourism Evaluation Framework with a Hybrid Multi-Criteria Decision-Making Model to Explore Potential Sports Tourism Attractions in Taiwan, Journal of Sustainability , (12), pp: 1-22 ; doi:10.3390/su12041673.
Zhang, Y., Jin, X., Liu, R., Wang, Y., & Jing, Y. (2024). Spatio-temporal variation and influencing factors of aero-sports tourism internet attention in Shaanxi Province, China. Heliyon, 10(14), 1-13.